Markedsføring af globale musikfestivaller i Los Angeles

Virksomhedsprofil

 

Hvis du har en forkærlighed til musikverden og en drøm om at markedsføre globale musikfestivaler gennem grafisk design, så er en Los Angeles-baseret PR og medievirksomhed interesseret i dig! I din hverdag vil du assistere med visuelt design og diverse marketingopgaver på tværs af medieformer. Du vil opbygge et international netværk og en stærk portefølje, vejledet af dygtige marketingkoordinatorer.

 

Arbejdsområder

 

  • Assistere med visuelle repræsentationer
  • Assistere med diverse marketingopgaver på tværs af medieformer
  • Deltage i musikfestivalsprojekter arrangeret af top brands fra hele verden
  • Hjælpe med at udvikle interaktive kunderapporter og udarbejde forslag til cutting-edge grafisk design

 

Kriterier

 

  • Studerende i uddannelse inden for relevant fagområde
  • Erfaring med Adobe Suite: InDesign, Illustrator og Photoshop
  • Kan arbejde med Keynote, MS Office, Google Docs
  • Evnen til at forstå og praktisere visuelle brands og udføre kreative kommunikationsstrategier
  • Kan flere sprog (foretrukket men ikke et krav)
Startdato

Efter aftale

Varighed

Op til 12 måneder

Kriterier

Studerende i uddannelse inden for relevant fagområde, erfaring med Adobe Suite: InDesign, Illustrator og Photoshop, kan arbejde med Keynote, MS Office, Google Docs

Lokation

Los Angeles, Californien

Ansøgningsfrist

Senest 4 måneder før ønsket praktikstart

Praktikpakke

Reference

LAUNUS1

Kategori
Multimedie og design, Salg og marketing, USA
Tags
californien, design, grafisk design, internship, los angeles, marketing, multimedie, musik, praktik i udlandet, USA